2014. február 11., kedd

B & D

Beléptem már egyszer nemrég, hogy egy rövid kis hírt adjak magunkról, de persze aztán elszólított a kötelesség... Mert van ám itt pörgés! Ha nem is olyan óriási mint amire ikrek mellett számítana az ember  - mert nyugodtabb, türelmesebb és gyönyörűbb gyerekeket nem is kívánhatnánk - de azért minden percünk be van osztva. P. csak annyit mond a "hogy vagytok?" kérdésre, hogy fáradtságunknál csak a boldogságunk nagyobb!
Szóval a lényeg, hogy megérkeztek ezek a drága kis csöppségek a családunkba január elején, Istennek hála értük!



7 megjegyzés:

  1. Milyen édes angyalkák! Már annyira vártam valami életjelet rólatok! Tudom, hogy ez nagyon személyes dolog, de ha már közzétetted, én izgultam értetek, és elég sűrűn elnéztem ide, hátha végre... :) Gratulálok a csöppségekhez, és nagyon sok boldogságot kívánok nekik és nektek is!!! :) Iza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszi! majd lesz még néha életjel :)

      Törlés
  2. Óóóóó ikrek, ez valahogy mindig olyan extra csoda nekem :-) Szépséges babácskák! Sok-sok boldogságot kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, csoda! nagy csoda! olyan hihetetlenül jó ez az egész (meg nem tagadom, hogy kimerítőőő!)

      Törlés
  3. Halihó!

    Gratulálok, gyönyörűek a babák! Isten hozta őket itt a Földön, legyen csodálatos életük! :)
    Az IKEA-s fotókat is láttam, válaszoltam is a commentedre a blogomon!
    Jó babázást Nektek!!!
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az IKEA-s megjelenésetek kapcsán írtam egy ajánlót a blogotokról az aranyhal Facebookján!

      Törlés